Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2015 19:10 - Молитвени въздихания за всеки ден от седмицата принасяни за спасение на душата, СРЯДА
Автор: pravoslaven Категория: Поезия   
Прочетен: 539 Коментари: 0 Гласове:
1



СРЯДА

Сподоби ме, Господи, да Те обичам от цялата си душа и от целия си ум и във всичко да върша Твоята воля.
Възлюбих Те, Господи, крепост моя, Избавителю мой.
Господи, беззаконията ми превишиха главата ми, като тежко бреме ме притиснаха, смърдят и гноясват моите рани поради безумието ми; за мене е голямо благо да се съединявам с Бога, да възлагам на Господа надеждата за моето спасение.
Вярвам, Господи, и изповядвам, че Ти си наистина Христос, Синът на живия Бог, Който дойде в света да спасиш грешниците, от които пръв съм аз.
Създателю мой! Младенецът се стреми към майка си, а ние всички се отдалечаваме от Тебе.
Владичице моя, Пресвета Богородице, спаси ме, грешния; Ти, по – високо от всички свети Ангели, си се удостоила да седиш близо до Светата Троица.
Господи, помилуй ме; Господи, не ме оставяй; Господи, дай ми добра мисъл.
Господи! Очисти ни, освети ни и ни въздигни с Твоята сила!
Владико Боже, Отче Вседържителю, Господи Сине Единородни, Иисусе Христе и Светий Душе, едно Божество, една Сила, помилуй ме, грешния, и по който начин Ти е угодно, спаси ме, недостойния Твой раб.
Господи, отстрани от мене всеки лукав помисъл; Господи, дай ми добра мисъл.
(При душевен смут:) Господи! Спаси ни загиваме.
Майко Божия, защити ни от видимите и невидимите врагове и ни покрий с Твоя Свещен Покров.
Господи, помилуй ме! Сине Божий, помилуй ме, грешния! Пресвета Богородице, помогни ми, не ме оставяй! Моли Твоя Син за мен, грешния!
Господи, прости ми, аз съм по – лош от всички, а считам себе си за по – добър от другите! Ти, Господи, прости на мен, високомерния.
Майко Божия, дарувай ми да зная и да чувствам Твоите благодеяния и не оставяй мене, грешния, да затъна в безчувствие.
Господи, дай ми смирение, търпение и послушание!
Не се отдалечавай от мене, Господи, Създателю мой!




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pravoslaven
Категория: Изкуство
Прочетен: 46849
Постинги: 61
Коментари: 32
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930