Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2015 19:28 - Молитвени въздихания за всеки ден от седмицата принасяни за спасение на душата, СЪБОТА
Автор: pravoslaven Категория: Поезия   
Прочетен: 622 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.05.2015 06:15


Господи! От моите тайни грехове ме очисти и от умишлените удържи раба Си.
Постави, Господи, стража на устата ми и огради вратата на устните ми. Не давай да се отклони сърцето ми към лукави думи за извиняване на грешните ми дела.
Господи, дай ми да виждам греховете си и да не осъждам ближния си.
Господи, уязви душите ни с любовта Си, та като гледаме винаги към Тебе и наставлявани от Твоята светлина, непрестанно да Ти принасяме изповедание и да Ти благодарим.
За какво да се помолим, не знаем; Ти Сам, Господи, ме настави и вразуми, за това, което Те моля.
Господи! Ти ме научи, Ти ме вразуми, Ти ме настави и ми помогни да изпълнявам Твоята воля.
Милосърдни Господи, утвърди стъпките ми в Твоето слово и не давай да ме обладае никакво беззаконие! Избави ме от човешко потисничество и ще пазя Твоите заповеди. Осияй Твоя раб със светлината на лицето Си и ме научи на Твоите устави.
Кажи ми, Господи, моя край, и какво е числото на дните ми.
Просвети очите ми, Христе Боже, за да не заспя сън смъртен.
Боже! Сам Ти изцели греховните ни язви и ни очисти, умий, просвети и спаси.
Врагът ласкае и напада душата ми, Господи, да не погина преди края, спаси ме!
Спомни Си за нас, Господи, когато дойдеш в царството Си! спомни Си за нас, Владико, когато дойдеш в царството Си! спомни Си за нас, Светий, когато дойдеш в царството Си!
Дарувай ни, Господи, добра смърт.
Към Тебе викам, Господи, чуй ме, приклони ухото Си към мене и ме очисти, още преди да ме вземеш оттук.
Господи, да бъде Твоята воля! Виж моя труд и моите страдания и прости всичките ми грехове!
Господи! Помогни ми да се изправя, Господи, дай ми помощ за изправяне на живота ми. Богородице Дево, радвай се, Благодатна Марийо, Господ е с Тебе; благословена си Ти между жените и благословен е плодът на Твоята утроба, защото си родила Спасителя на нашите души.
Майко Божия, запази ме от всяко зло и ме покрий с честния Си омофор.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pravoslaven
Категория: Изкуство
Прочетен: 46846
Постинги: 61
Коментари: 32
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930