Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2015 08:03 - Молитвени въздихания за всеки ден от седмицата принасяни за спасение на душата, ПЕТЪК
Автор: pravoslaven Категория: Поезия   
Прочетен: 874 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Господи Боже, избави ме от многото лоши спомени и ме освободи от всички зли действия, защото си благословен навеки.
Господи Боже мой, научи ме да изпълнявам Твоята воля, защото Ти си мой Бог.
Господи Боже мой! Помогни ми да понеса всяко изкушение.
Защити ме, спаси ме, помилуй ме и ме запази, Боже, с Твоята благодат: ние сме слаби, немощни, Ти си силен и можеш да ме защитиш и помилваш, когато врагът ме напада, та да не ми надделее и да не ме победи, тогава да бъда непорочен и очистен от Тебе от многото си грехове.
Спасителю мой, да не разгласят устата ми човешките дела; постави, Господи, стража на устата ми и огради вратата на устните ми.
Господи! Смекчи твърдостта, жестокостта и окаменелостта на сърцето ми.
Господи, Ти виждаш немощта ми, дай ми изправление и ме удостой да Те обичам от цялата си душа и с целия си разум, дарувай ми благодат да обичам ближните си, дай ми с усърдие да Ти принасям недостойната си молитва и винаги за всичките Ти благодеяния да благодаря на Тебе, моя Създател. Ти си мой милосърден Отец и Бог!
Сърце чисто създай в мене, Боже, и правия дух обнови вътре в мене; не ме отхвърляй от лицето Си и твоят Свят Дух не отнимай от мене; въздай ми радостта на Твоето спасение и с властния Дух ме утвърди.
Господи Боже мой, Създателю мой, Благодетелю мой, не ме оставяй. Научи ме да изпълнявам Твоята воля, просвети мислените очи на сърцето ми, просвети мрака в мен, та да се избавя чрез Тебе от изкушението.
Господи, умъртви нашето плътско мъдруване, та като отхвърлим ветхия човек, в новия да се облечем и да живеем за Тебе, нашия Владика и Благодетел.
Моя Застъпнице Владичице, Пресвета Богородице, спаси ме, грешния. Всички светии, молете Бога за мене, грешния. Свети Ангели Божии и всички Небесни Сили, молете Бога за мен, грешния.
Бъди застъпник за душата ми, Боже, защото ходя сред множество мрежи, избави ме от тях и ме спаси, Блаже, като Човеколюбец.
Господи, помилуй ме, Господи, не ме оставяй, нито отстъпвай от мене.
 



Гласувай:
2



1. rozasaronova888 - Amin
23.05.2015 08:12
i amin.
цитирай
2. pravoslaven - Божието милосърдие
23.05.2015 08:47
rozasaronova888 написа:
i amin.


да бъде над нас
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pravoslaven
Категория: Изкуство
Прочетен: 46854
Постинги: 61
Коментари: 32
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930